Monday, November 19, 2007

You're Perfect To Me

I've got an addiction
Someone who can make me smile
But still this contradiction
Someone who can make me hostile

And I'm sorry as hell
But I'm so damn obsessed with your eyes
They could tame a rebel
Would see through any disguise

And I wanna give you the stars in a jar
So you could glance at their beauty every night
I'd like to change what things are
And just like you're mine, I wanna be your knight

I'd like to make the past go away
I want to promise you my smile won't be fake
But even if you still light up my day
You can so damn easily make me break

You're the one who can reach to me
Deep inside
And when you disagree
It tears me open wide

You've got that look in your eyes
When I disappoint you
Will you never get tired of my lies?
My ways I use to get through

You're so goddamn perfect
Beautiful in every single way
And your beauty infect
Colouring the world so grey

2 comments:

Anonymous said...

Awww,,,,,How Cute ^^

13-e-!!-!!*

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.